sábado, 22 de noviembre de 2014

DIA A L'ESTANY



PRIMER DIA A L'ESTANY! 

Avui dissabte amb la Valery hem decidit anar a fer un vol per l'estany, que tot i que no ha fet molt bon dia, l'estany estava preciós igualment, ha sigut un dia una mica gris, però l'aigua també ha agafat tons grisos fent un paisatge molt bonic.

La Valery m'havia comentat que li agradaria apuntar-se a fer natació ja que volia fer algun esport i aprendre a nedar, així que vaig decidir que la portaria a visitar les instal·lacions del club Natació Banyoles, perquè s'hi anés familiaritzant. Li he ensenyat les diferents activitats que s'hi poden fer  i els espais de què disposa el club i hem vist com un nens petits feien curset de natació. A la Valery li ha fet molt gràcia, perquè al Perú els nens tan petits no saben nedar i hi ha persones que no arriben a saber-ne mai, cosa que aquí a Banyoles, la ciutat de l'estany és gairebé impensable.

Tot seguit l'he portat a la meva escola de ballet, on fa més de 10 anys que ballo, perquè coneixés l'activitat que faig jo i el lloc, estaven fent classe i hem pogut veure un estona de la classe, també li ha agradat molt veure-ho i fins i tot li han vingut ganes de provar-ho un dia, queda pendent!

Finalment tot passejant per l'estany, hem decidit que volíem endinsar-nos-hi i contemplar-lo des de més a prop, així que hem llogat una barqueta de rems, que la Valery no havia tingut la oportunitat d'anar-hi abans. Tot remant hem estat més a prop que mai de les pesqueres, els ànecs, les balques i els remers que entrenaven. Mentrestant anàvem repassant les llegendes i històries sobre l'estany de Banyoles i de la ciutat en general, que m'atreviria a dir que algunes se les sabia millor ella que jo, ja que a l'aula d'escollida les havien estat repassant.  També m'explicava algunes històries i tradicions del Perú.

Fins aquí aquest bonic i gris dia a l'estany, ja tenim ganes de fer més activitats juntes!











No hay comentarios:

Publicar un comentario