sábado, 28 de febrero de 2015

ANIVERSARI VALERY!

El diumenge 22 de febrer va ser l'aniversari de la Valery, va fer 13 anys, em va ser impossible quedar-hi aquell cap de setmana, i ella també ho va celebrar amb la família i tampoc podia, així que vaig pensar que podríem fer una mica de festeta jo i ella, la setmana següent.

Segons em va explicar, al Perú, l'any que se celebra més l'aniversari, en el cas de les nenes, és als 15 anys, ho celebren com si fossin els divuit aquí, se suposa que ja passen a ser noies, els nens en canvi, com aquí se celebren més els 18, perquè creuen que les nens maduren més tard.

Així va ser, el cap de setmana següent, vam anar a casa meva i vam fer una coca, perquè pogués bufar les espelmes, a més vam fer uns bombons amb forma de rosa, que van quedar molt bons i molt macos, se'ls- va emportar a casa i pel que em va dir, van volar!


Després de berenar, em va acompanyar a la classe de ballet i es va quedar, ja que li feia il·lusió veure una classe complerta. 


EL PROCÉS...





No hay comentarios:

Publicar un comentario